czwartek, 9 stycznia 2014

Złoto + Fiolet czyli co modne w tym sezonie :)

Hey Słońca :)

Jak tam po Sylwestrze?  Mam nadzieję , że wkroczyłyście w ten Nowy Rok pełne energii , optymizmu i mocnych postanowień :) Jeśli chodzi o wygląd ciekawa jestem czy udzielił Wam się karnawałowy szał makijażowy? :) hmmm? :) mi tak! przez większość ostatniego czasu zatrzymałam się na etapie smutnych brązów w makijażu oczu..marazm i jeszcze raz marazm!  ale mówimy mu DOSYĆ!! PRECZ!! teraz chcę czegoś glamour a jednocześnie w kolorku :)
Postawiłam na baaaardzzzo modne w tym sezonie Karnawału złoto- nie tylko w makijażu , ale też w strojach dodatkach i kosmetykach :D , żeby całość skontrastować i ożywić połączyłam powyższe z fioletem :)
Efekty poniżej :) Make up świetny dla kobiet ciemnowłosych  z brązowymi oraz zielonymi oczami :)

Podoba się Wam? :)
kiss kiss/ Wika




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz