poniedziałek, 20 stycznia 2014

Klasyczne brązy z rozświetlającym akcentem [krok po kroku]

Hey Kochane!

Zazwyczaj spiesząc się do pracy nie zastanawiam się szczególnie jak tu "poświrować " z makijażem , dlatego mój wybór musi SZYBKO podkreślić mi oko , wydobyć je oraz pasować do każdego ciucha , który w biegu na siebie wrzucam :)
Dlatego tez zazwyczaj w takich sytuacjach sięgam po bezpieczne , klasyczne odcienie brązów.
Pasują do każdego typu urody i do każdego koloru tęczówki oka.
Ale... jak można by było w łatwy , niewymagający dużych nakładów czasu i energii sposób delikatnie Nasz mejkap ożywić?
Ja wam polecam kolorową kreseczkę na dolnej powiece :) można ja wykonać kredką lub eyelinerem, ja wybrałam to drugie gdyż jest to trwalsze rozwiązanie :) a na tym nie oszukujmy też nam zależy.

Poniżej pokazuje jak krok po kroku wykonać taki makijaż do pracy (jak dla mnie bo lubię mieć podkreślone oko) lub na wyjście :)
Przy okazji wybaczcie mi jakość zdjęć ale zawsze jak mam czas już jest ciemno i kiepsko ze światłem.
Mam nadzieję , że wsjo w miarę widać :)



1. Na całą powiekę górną i dolną nakładacie matowy , cielisty cień by wyrównać koloryt powieki , będzie on też stanowił bazę by całość była trwalsza


 2. Następnie na całą powiekę górną nakładacie jansno-brązowy cień i delikatnie rozcieracie.


 3. Nakładamy cień ciemno-brązowy na górną powiekę , głównie w kąciku zewnętrznym i na załamaniu powieki (ja mam oczy małe więc dlatego rozcieram go ponad załamanie powieki górnej by optycznie powiększyć oko).


 4. Rozcieracie ciemno-brązowy cień tak by wydobył oko i nadał głębie Waszym oczom



5. W załamaniu powieki nakładam czarny matowy cień tak by "otworzyć" oko, stanie się wyraźniejsze i optycznie powiększone. W kącik wewnętrzny nałożyłam jasny rozświetlający cień.



6. Tak jak pisałam , dla przełamania nudnej i klasycznej całości na dolną powiekę nanoszę niebieski eyeliner -wyciągając kreskę troszkę poza dolną powiekę.



 7. Na usta nałożyłam nawilżającą pomadkę  w kolorze jasnego, pudrowego różu- idealna na dzień :)





Kosmetyki , których użyłam:

-cień bazowy- matowy, kaszmirowy cień do powiek Fm, Desert Sand
-podwójny cień jasny i ciemny brąz (wet & dry), Fm, Volcanic Brown
-cień czarny/matowy nr.14, cień jasny/rozświetlający nr 78, Classics, Golden Rose
-eyeliner Golden Rose , Provitamin Formula
-pomadka 2000Lipstick Golden Rose nr, 126
-na twarz nałożyłam podkład Golden Rose Stick nr 04, a jako korektor swietnie nadaje się ten sam podkład tylko w innym odcieniu- ja użyłam nr.02(zdjecia ponieżej )



Mam nadzieję , że Wam się podoba :) buziaki/Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz