czwartek, 24 lipca 2014

Makijaż a'la Cleo, make up na każdą okazję :)

Cześć Kochani :)

Odrodziłam się po urlopie i teraz z naładowaną baterią mogę działać :)
Przez pierwszy tydzień urlopu , leniłam się , żeby nie stwierdzić- byczyłam :D , mało co się malowałam i starałam się nie tykać telefonu i lapka :)
Stąd mój brak aktywności- wybaczcie mi ale każdy potrzebuje oddechu :)
Na dobry początek prezentuję Wam , modny za sprawą Cleo , makijaż , który opiera się na mocno wyciągniętej kresce na powiece górnej , kępkach rzęs doklejonych w kąciku zewnętrznym na powiece górnej, oraz zaakcentowaniu oka w zagłębieniu powieki ciemniejszym cieniem. To tak bardzo ogólnie.
Całość pięknie wyciąga oko ku górze dając efekt kociego:)
My dziewczyny lubimy kocie , drapieżne spojrzenie:)

Bardzo mi się takie oko podoba , gdyż kolory jakich użyłam to głównie beże i brązy, dodatkowo czarna kreska- wszystko bardzo uniwersalne, pasuje do każdej kreacji i w zasadzie na każde wyjście.
Troszkę zmodyfikowałam makijaż pod siebie gdyż mam oczy głęboko osadzone- użyłam więcej "ciemnego" by wydobyć moje pobłądzone łocka :) hehe
Makijaż ładnie wyeksponuje każdy kolor tęczówki :)
Kosmetyki , których użyłam to cienie z paletki Rachel Roy, eyeliner Mary Key, kępki Golden Rose.









W następnym poście postaram się Wam pokazać już obiecane dawno neonowe pomadki :)
Buziaki/Wika

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy makijaż i dobrze wykonany ;) Jesteś makijażystką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karinko :) Jestem Wizażystką i Doradcą Klienta w Golden Rose Polska na co dzień :)

      Usuń