piątek, 25 października 2013

Zalotne spojrzenie na zawołanie :D

Ha! dwa lata jak nie więcej czasu nosiłam się z zamiarem wykonania na sobie zabiegu przedłużania rzęs metodą 1:1 :) zbierałam opinie , robiłam analizy.. zagorzale zbierałam informacje na temat osób i miejsc gdzie mogę poddać się zabiegowi , ale jakoś nie mogłam się zdecydować, bałam się trafić na szarlatana , który spaprze robotę :( bo w tych czasach niestety , każdy kto skończy podrzędny kurs jest "fachowcem" a papier niestety nie czyni Cię profesjonalistą - tu trzeba czegoś więcej!!!
Potrzebna jest miłość do tego co się robi!!!
I cio?
I znalazłam taką osobę w Kielcach, która jest profesjonalna , przeeeee miła , otwarta i robi dobrą robotę- przede wszystkim dotarłam do niej pocztą pantoflową- niezawodna reklama swoją drogą- gdyż osoba ta wzbudzała w ogromnej rzeszy ludzi pozytywne emocje :)
Dojrzałam , zrobiłam i jestem bardzo zadowolona:) poniżej efekty :)
Jeśli chodzi o namiary o Panią Magdę poniżej wrzucam linka do jej profilu na fecebooku - zachęcam do umówień na rzęski:)

Pani Magdalena Koston : rzęsy 1:1 profil facebook



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz