wtorek, 5 sierpnia 2014

Neonowe Pomadki z Biedronki :)

Cześć Kochani!

Już dawno miałam wstawić opis i swoje wrażenie odnośnie neonowych pomadek, które napotkałam w biedronie.
Jednakże.. strasznie ale to okrutnie się nimi rozczarowałam ;/
Neon okazał się być jedynie mocniejszym kolorem , co w przypadku pomadki żółtej- to w ogóle jakaś abstrakcja nie mówiąc o tym, że nie chce się nawet rozprowadzić i dosłownie rozmazuje się na ustach. Okropność.
Róż i fiolet spoko- nie jest to taki neon dający po oczach więc na co dzień też jeśli któraś z Pań lubi może nałożyć śmiało. Te odcienie łącznie z niebieskim nakładają się całkiem dobrze- troszkę mają konsystencję jak pomadka ochronna ale kolor się utrzymuję zaskakująco przyzwoicie :D

Wybaczcie, ale nie nałożyłam żółtej pomadki bo nie miałabym sumienia pokazywać Wam takiej ciapałygi na mojej twarzy. Bleee blee . 
Cena 19,90, Poniżej zdjęcia:) Smerfny kolorek przyda mi się z pewnością do sesyjki jakiejś albo ..do pomalowania synka na bal przebieranców :D







Buziaki / Wika :)

2 komentarze:

  1. Ladnie Ci w tych kolorach, roz ląd nie ożywia buzke ;)) caly zestaw 19,90?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* tak, cały zestaw 19,90 w Biedronce, ale chyba ich już nie a :(

      Usuń