środa, 16 października 2013

Moc możliwości , szaleństwo kolorem!!

Jak w temacie:) zabawa kolorem , nieograniczona wyobraźnia i nieskończoność w doborze zestawień!!! czyli NOWE , świeżutkie lakiery od Golden Rose, "Carnival" , nowa brokatowa seria lakierów daje nieograniczone możliwości zabawy kolorem , gdyż nie dość , że można nakładac je samodzielnie na paznokieć , to dodatkowo wyglądają bajecznie kiedy nałożymy pod spód jakiś kolor,
 Mój typ- póki co , bo w planach mam jeszcze inne konfigurację :D to czarny podkładowy lakier(Rich Color 35, GR) oraz Carnival nr.13 :) , dla mnie bomba bo na jesień lubię ciemne kolorki a na czarnym podkładzie nieieskie drobinki brokatu wyglądają jak wrzechświat i zatopione w nim planetarium :) dla mnie efekt Genialny :) Polecam, tym bardziej, że utrzymują mi się już 5 dzień na paznokciu i co? i nic- ciągle ten sam efekt , nic nie odłazi , nic nie odpryskuje :) z czystym sercem jestem na TAK!! :) cena za 1szt, 10,90 , więc myślę , że przyzwoicie jak za tak wysoką jakość produktu.


XoXo :*Wika!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz