wtorek, 8 października 2013

Sposoby na udany poranek? :) czyli żeby mi się chciało jak mi się nie chce :)

Dzień Dobry Kochani :) Testuję dziś wspomagacze dobrego humoru, tak by mój poranek choć troszkę dobiegał do ideału :) jako kawoholiczka oczywiście ta pozycja znajduję się u mnie jako pierwsza :)

Oto kilka propozycji jak z przyjemnością wkroczyć w nadchodzący dzień i czekające na Nas obowiązki :)

1) Kawa :) !!!!!

2) Wstań kilka minut wcześniej- będziesz mieć więcej czasu na to by się przygotować do wyjścia , robiąc to bez pośpiechu i nerwów :)
3) Włącz muzykę , którą lubisz..która Cię inspiruję i poprawia nastrój :)
4)  Odrobina ruchu o poranku nie zaszkodzi- wystarczy 5 minut ćwiczeń byśmy poczuli się lepiej :)
5) Zdrowe śniadanko:) tak to podstawa !!! Dzięki niemu będziemy mieć energię przez większość Naszego dnia, więc nie żałujmy sobie rano ;)


6) SMILE!! Bądźmy dla siebie mili, uśmiechajmy się do siebie, powiedzmy Dzień Dobry sąsiadowi czy współpracownikom, uśmiech zaraża a naprawdę nic nie kosztuje :)
7) Miejmy plan- przemyślmy sobie mniej więcej co musimy zrobić dnia dzisiejszego, przemyślmy sobie przy śniadanku na spokojnie, wieczorem będziemy dumni z siebie , że wykorzystaliśmy w pełni swój dzień :)







8) Zadbajmy o siebie, wygląd zewnętrzny , ładną fryzurę i makijaż- pamiętaj jak Cie widzą tak Cię piszą, ale też sama będziesz czuła się pewniej i przyjemniej jest rozpocząć dzień ze świadomością , że wyglądamy zachwycająco :)



A Wy macie jakieś własne sposoby na udany poranek?:)

Zatem cóż mi pozostaje? Udanego Dnia :) :*:*:*:*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz