wtorek, 8 października 2013

Metaliczny przydymiony :) czyli co kociaki lubią najbardziej :)

Dzisiaj na wieczór wrzucam makijażyk mocno podkreślający oko, od dłuższego czasu potrzebowałam jakiejś zmiany dlatego tez postanowiłam zrobić coś z włosami, miałam zniszczone wręcz tragiczne końcówki. Pomijając ich stan zdrowotny wcześniejsze strzyżenie zostało źle wykonane( mówiąc kulturalnie ) i niestety całość była w opłakanym stanie. Wielkie Dzięki dla studia fryzjerskiego Alter Ego :) uratowaliście mnie!! :)
Dlatego z okazji ogólnego polepszenia samopoczucia troszkę koci ostrzejszy makijaż :) a zokazji ciągłej tęsknoty za ciepłem kolorem i słońcem - lekko przydymiony z metalicznym turkusowym wykończeniem :)
Usta w kolorze nude , choć najchętniej pojechałabym z czerwoną pomadką- ale to wkrótce :D
W najbliższym czasie będzie też inspiracja filmem Wielki Gatsby :)............................
a póki co fiolety turkusy i moje geometryczne cięcie włosków :D (co niestety będzie mało widać poniżej-ale pisze dla jasności :D)






I tradycyjnie większość kosmetyków Golden Rose- wierna jestem niesamowicie;) więc przytoczę kilka ulubionych- eyeliner stylemetalic kolor turkusowy, podkład mineralny nr.05, pomadka Rich Color 41,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz