wtorek, 28 stycznia 2014

Zombie Atakują :)

Hello :)

Jak wiadomo wszem i wobec (a może nie?)  , uwielbiam temat charakteryzacji i efektów specjalnych-okrutnie mnie to kręci i chciałabym kiedyś podszkolić się profesjonalnie z tego zakresu. Póki co amatorszczyzna- ale wierzcie mi , bardzo się staram :) W każdym razie za pomocą cieni do powiek , kleju do rzęs oraz chętnej zbłąkanej duszyczki :P można zdziałać fajne rzeczy np. na jakiś bal Halloween ;)
albo dla wlasnej , chorej satysfakcji- jak  to ja robię :P

Króciutko o wykonaniu: 

1) nałożyłam podkład mocno kryjący - by zatrzeć naturalne rysy i "namalować twarz od nowa" (dermacol)

2) w miejscach przyszłych  ran naniosłam czarny, matowy cień oraz zrobiłam czarna kredką kreski- kiedy będą już gotowe rany zwiększy to ich głębie(będzie wyglądać że rozcięcie jest dość głębokie)

 3) dalej operuję czarnym matowym cieniem- nanoszę go w miejscu zmarszczek mimicznych , oczodołów

4) nakładam cień , matowy, cielisty w miejscach które mają być uwypuklone( powieka ruchoma i dolna, policzki, brzegi przyszłych ran)

5) miejsca ran musimy podrasować cieniem fioletowym i czerwonym- w macie oczywiście, możecie też wykończyć je żółtym cieniem, obwódki oczu podkreśliłam czerwienią by wyglądały na przekrwione :)

6) w miejscu gdzie mają być rozcięcia nałóżcie klej do rzęs- czekamy aż wyschnie a gdy to nastąpi rozciągamy go na boki by nadać kształt brzegom rany, kolejny raz nakładamy w to samo miejsce klej , wysycha i rozciągamy, im więcej warstw tym lepiej bo nasza rana będzie naturalniej wyglądać (na zdj, są 2 warstwy kleju)

7) jak już uformowaliście klejem rany na jej brzegi nałóżcie fluid lub cielisty matowy cień, dookoła rany podkreślcie brzegi ciemnymi cieniami np.fioletem , uwydatni ja to optycznie.

8 ) w środek nakładacie np. bordową pomadkę, to są pozasychane rany więc nie mogę użyć świeżej krwi,  tylko lekko zaschniętą... jakkolwiek to brzmi :D bordowa pomadka będzie ok :)

9) dla lepszego efektu mój model najadł się dżemu aroniowego :P

Mam nadzieję , że się podoba efekt :) bo model stracił 2h z życia, połowę brwi , i część skóry twarzy po tym jak chciał zmyć makijaż :P:D więc mam nadzieję , ze chociaż było warto hehe :)

buziaki/Wika

PRZED
PO :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz