piątek, 31 stycznia 2014

Biedronkowe Wykopaliska :)

Hey :)

Ostatnio wpadła mi w łapki gazetka na luty z znanego Nam dobrze dyskontu "Biedronka" :D i co ja pacze??? no co?? Kosmetyków moc na Luty nam zapodali :)
Ha! w gęstwinie tradycyjnych szamponów , mydeł, peelingów i innych byzydurek , wygrzebałam kilka fajnych rzeczy po jeszcze fajniejszych cenach :)

Jakie to rzeczy? kolagenowe płatki pod oczy , aż 30szt w cenie około-8zł, oczyszczające plastry na nosek, 6szt, ok.8zł, biosilk na włosy ok.3,90, ale najświetniejszy jest błyszczyk o smaku coca-cola w formie kapsla ok.7zł- jak dla mnie mega gadżeciarski :D i z niego jestem baardzo zadowolona, były też sprite , fanta i coca-cola vanilia :)

PS> te płatki na nos już zastosowałam- rewelacja!!! bardzo ładnie oczyszcza już za pierwszym razem niechcianych intruzów :) polecam :)

Czasem w Biedzie można wygrzebać naprawdę ciekawe produkty :)
buziaki/Wika :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz