piątek, 24 stycznia 2014

Wyganiamy Zimę- czyli wiosenny akcencik na usta :)

Helloo :)

Kochane moje Słoneczka, tak- mamy weekend , thx Lord -ja też mam go wolnego więc będę wypoczywać do oporu- kawusię już mam więc mogę pokazać Wam bardzo fajny typ pomadki- a mianowicie - Matte Velvet firmy Golden Rose..(ja na ustach mam nr.11)mrrr uwielbiam je!! zupełnie bez połysku, coś niekonwencjonalnego , innego i z świetnym efektem :) poza tym genialnie trzyma się na ustach , ma dużo pigmentu.

Btw, w momencie kiedy zastała Nas Zima, zaczęłam łaknąć koloru, nie do końca jestem jeszcze gotowa na wyraźne akcenty kolorystyczna na oku dlatego też postawiłam na usta.
Makijaż oczu to połączenie dwóch cieni- cielistego z drobinkami rozświetlającymi oraz czarnego , nałożonego w zew. kącik oka i roztarty ku wewnątrz, tak by optycznie oko powiększyć(zwłaszcza te moje małe ślepka:))

Podoba Wam się taka pomadka? Bez żadnego połysku? :) mi bardzo..choć ja się szybko nudzę więc pewnie wynajdę coś innego niebawem :)
Tymczasem życzę udanego weekendu :) /kiss kiss Wika








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz