czwartek, 10 września 2015

Jesienna aura.. jesienny humor

Cześć :)

Jak się macie w czasie kiedy wkroczyliśmy w jesień z dużym rozpędem?
Nie spodziewałam się, że po tak dużej fali upałów nastąpi diametralne odwrócenie pogody i temperatur.
Nagle liście zaczęły oblatywać, zrobiło się zimno, ponuro i tak..typowo jesiennie.
Nagle zaczęły cieszyć ciepłe herbatki, kakao z cynamonem... Ostatnio tak wiało, że postanowiłam kupić cieplutki szal w kratę, który uchroni mnie przed natarczywym zimnem.
Do mojego mieszkanka zaczęłam poszukiwać elementów wystroju, które sprawią, że będzie przytulniej, cieplej...
Przygarnęlam dwóch mieszkańców Biedronki :) uroczego Wrzosa oraz bawełniane kule ledowe :)
Małe rzeczy a cieszą oko niezmiernie..
Juz nie mam nastroju na kolorowe cienie do powiek... odblaskowe lakiery... wyzywające róże na ustach..
Jakoś tak tonuję... :)
Elementem który wpływa dodatkowo na to, iż jesień jest intensywniej wyczuwalna jest rozpoczęcie roku szkolno-przedszkolnego.  Mój mały Przedszkolak jest już "starszakiem" :)
ach... leci ten czas...
Intryguje mnie co jeszcze los przyniesie w tej końcowej fazie roku :)

Trzymajcie się cieplutko/ Wiki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz