poniedziałek, 14 września 2015

Czerwony akcent w makijażu dziennym? Czemu nie :)

Cześć :)

W dzisiejszym poście ciąg dalszy mojej nawiedzonej jesiennej aury :P
Jak już Wam ostatnio pisałam nie mam nastroju na jakieś wyuzdane kolorystycznie mejkapy czy kolory na paznokciach, jednakże dostrzeżone przeze mnie ostatnio promienie słońca nie odbiły się bez echa w moim nastroju :)
Postanowiłam stworzyć jesienny makijaż ale z podkreślającym brązowe i zielone ooczy czerwonym akcentem w zewnętrznym kąciku oka :)
Delikatnie roztarłam czerwień brązem tak że bardziej wpada w bordo, ale miało być delikatnie to jest- w każdym razie dla mnie :P
Do makijażu oczu użyłam cienie z paletki BH Cosmetics,beż,  jasny brąz ciemny brąz i czerwień :)
Na usta nałożyłam ciemno bordową pomadkę z Mary Key, dawno nie malowałam ust na taki kolor, czuję się w nich troszkę jak taki wampirek :) ale współgra fajnie z akcentem na oczach.
Podoba Wam się taka propozycja?
Nosiłybyście? :)

ściskam/Wiki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz