środa, 4 czerwca 2014

Różowy soczysty akcent na oko + subtelne ombre

Hey Łobuziaki

Siędzę od godziny i dłubie dla Was materiał , własnie na tego pościka :)
W tym sezonie bardzo modne są pastele, nie wyklucza to jednak soczystych kolorów i mocnych akcentów:)
Ja jestem wierną fanką mocnych makijaży, które wyeksponują Nam oczy, powiększą optycznie i sprawią , że nikt się im nie oprze ;)
Nawet jeśli zachłysnęłabym się pastelami - będzie to chwilowe.


Przygotowałam dla Was makijaż , który świetnie sprawdzi się na wieczorowe wyjście czy jako okolicznościowy. Jest elegancki ale zarazem bardzo odważny.
Róż , którego użyłam w centralnej części powieki nadaje całości drapieżnego look'u, a granat znajdujący się w załamaniu powieki -pięknie eksponuje oko!
Na ustach delikatne ombre, które... UWAGA: optycznie zmniejsza usta.. :) propozycja dla dziewczyn , które mają pełne usta co za tym idzie mogą sobie pozwolić na takie zabieg nie cierpiąc z tego powodu:)
Panie o ustach wąskich ostrzegam , że niestety nie jest to dla nich dobry makijaż ust.
Btw, dlaczego właśnnie takie ombre? Z czystej ciekawości- CO WY NA TO?
W tym roku jest to HIT <?> na wybiegach min. od Diora
Taki makijaż ust zaczynamy obrysowywując usta białą kredką -> rozcieramy-> nakładamy po środku np.mocny różowy odcień pomadki, który rozcieramy aż do momentu kiedy to oba kolory nam się delikatnie połączą.

Ciekawa jestem co Wy na to? :) Poniżej zdjęcia :) AAAA właśnie.. makijaż świetny dla oczu brązowych oraz niebieskich :)

Buziaki/Wika






źródło: lula.pl, propozycja ombre od Dior


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz