wtorek, 10 czerwca 2014

Makijaże Fotograficzne czyli przegląd i wspominajki :)

Cześć Łobuzy :)

Ach...!! natchnęło mnie na wspominajki, tak sobie siedziałam myślałam jaki makijaż mogłabym Wam zaprezentować na Filmiku , przeglądałam zdjęcia z sesji , które robiłam sama lub ktoś inny fotografował...i i i .... tak mi tego okrutnie brakuje!!!! :( Zawiesiłam sesje z prozaicznego powodu- braku czasu, jak na Matkę Polkę przystało. Liczę na to , że kiedy mój synek pójdzie do przedszkola będę miała czas chociaż na dwie sesyjki w miesiącu:)
A tymczasem , chciałabym zrobić mały przegląd sesji z mniej więcej trzech ostatnich lat , do których malowałam i niekiedy robiłam też zdjęcia (informację co i kto podam pod każdym zdjęciem;) )
Przyszło mi współpracować ze wspaniałymi, wartościowymi osobami dlatego też tym bardziej jest tego żal..
phi... co ja się smucę!!! jeszcze tyle przede mną!! :)
Miłego oglądania- podobają się? :)





foto:Agencja Cat Walk, Magdalena Brojewska, makijaż:ja

foto:Mirek Musiał, makijaż:ja

























foto: Foto Na Obcasach Ania Michałek, makijaż:ja


UWAGA: zdjęcia których nie podpisuje są mojego autorstwa tak samo jak makijaże :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz