piątek, 4 kwietnia 2014

Lato 2014, Miętowy makijaż oczu

Cześć Kochane!

Jak obiecywałam jest i miętowy makijażyk wykonany paletką cieni essence , którą ostatnio wyhaczyłam w Hebe.
Miętowy jest kolejny sezon wielkim hitem nie tylko w makijażu ale też na paznokciach, w ubiorze.
Dawno nie robiłam makijażu w tych kolorkach więc dla odmiany miętka :)
Bardzo ładnie będzie podkreślał brązowe i zielone oczy:) wydobędzie tęczówkę i sprawi, ze oko będzie wyraźniejsze. A przecież o to się rozchodzi:)
Makijaż wykończyłam eyelinerem brokatowym w odcieniu turkusu. Nałożyłam go na całą dolna powiekę przy linii rzęs, o sprawia że oko jest genialnie rozświetlone i "orzeźwione". Ponad to , pamiętamy że kolorowe kreski na dolne powiece to również jeden z gorących trendów tego sezonu :)
Podkreślam, ze jest to jeden z NAJMODNIEJSZYCH kolorów w tym sezonie :)
Na usta nałożyłam lip tent , bell o którym pisałam w ostatnim poście :)

Jak Wam się podoba?

Kosmetyki: cienie Essence , eyeliner brokat Golden Rose, błyszczyk, lip tent Bell, eyeliner czarny Cat Eyes Golden Rose.

Buziaki /Wika :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz