poniedziałek, 3 marca 2014

Odpowiednie Nawilżenie? Balsam Eveline z serii SPA!!!

Hey Kochani:)

Tak więc, szykując się na przywitanie wiosny oprócz oczywistej diety i sportu, aby uporać się z tzw. "Pomarańczową skórką" musimy zadbać o odpowiedni poziom nawilżenia Naszej skóry.
Ja osobiście przetestowałam dwa balsamy nawilżające z serii SPA firmy Eveline Cosmetics i z jednym z nich się z pewnością nie rozstanę :D

1) Kremowe Mleczko nawilżająco-wygładzające z oliwą z oliwek, do skóry przesuszonej
2) Nawilżające mleczko z orchideą i kokosem + kwas hialuronowy

Mają to do siebie , że pięknieeeee!!!!!!!!! pachną :) więc czujecie się jak na zabiegu w SPA, jeśli chodzi o plusy dla mnie mają lekką konsystencję i szybko się wchłaniają- nie znoszę jak coś mi się maże jeszcze do kilku minut po nałożeniu. Dużym plusem - o czym często wspominam jest opakowanie z pompką.
Naciskamy i po sprawie, bez odkręcania bez problemu :D ach to słodkie lenistwo..:)
Do rzeczy: jeśli chodzi o balsam na bazie zielonej oliwki to genialnie nawilża, skóra jest nawilżona przez wiele godzin, ma też piękny świeży zapach.
Co do pozycji nr.2 czyli orchideii i kokosu... przebija nuta zapachową pozycję nr1... zwłaszcza jeśli ktos lubi kokosową nutę zapachową to będzie ucztą dla jego powonienia :)
Niestety nie nawilża , aż tak świetnie jak mleczko z oliwą z oliwek, a szkoda.. bo byłby wtedy idealny :)

W każdym razie jeśli patrząc pod kątem nawilżenia , jeśli macie tak bardzo sucha skórę jak ja- śmiało możecie sięgnąć po balsamy z serii SPA! firm Eveline) 

buziaki/Wika






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz