piątek, 21 lutego 2014

Kosmetyki Arganowe od Eveline Cosmetics

Hey Kochane Skarby!

Miałam ostatnio przyjemność testować na sobie kosmetyki firmy Eveline Cosmetics.
Kosmetyki z cennym jak dla mnie składnikiem aktywnym czyli Olejkiem Arganowym i Kwasem Hialuronowym :)
Ja mam bzika na punkcie tych składników bo uważam , że świetnie działają na skórę i są skuteczne.

Jeżeli chodzi o produkty , które testowałam , były to:

- Regeneracyjny krem przeciwzmarszczkowy na noc- z serii Argan Oil
- Enzymatyczny peeling odmładzający-seria Argan Oil
- Maseczka odmładzająca-liftingująca- seria Argan Oil


Jeśli chodzi o działanie, z pewnością najlepiej używać jednocześnie całej serii z danym składnikiem aktywnym- wtedy działanie jest najbardziej widoczne. Jeśli chodzi o to z czego byłam najbardziej zadowolona, to bez ściemy muszę przyznać , że każdy z tych produktów przypadł mi bardzo do gustu.
Dlaczego? Jestem dość wyczulona na zapach i konsystencję... jesli mi to nie podejdzie to już jestem uprzedzona do kosmetyków.. jeśli chodzi o krem na noc- ma fajną gęstszą konsystencję(ale nie mazistą i lepką), ładnie się wchłania i nie pozostawia na twarzy takiego nieprzyjemnego filtru. Po nałożeniu kremu czuć faktycznie efekt nawilżenia ale i napięcia skóry.
Jestem fanką peelingów enzymatycznych więc bardzo się ucieszyłam , że go otrzymałam. Miłe zaskoczenie! Peeling ma bardzo przyjemny zapach i co ciekawego- działa ale nie mocno agresywnie. Zazwyczaj po takim zabiegu mam zaczerwienioną i ciut piekącą skórę. Natomiast jeśli chodzi o produkt Eveline , mam miłą w dotyku , gładką skórę ale bez zbędnych podrażnień. Dla mnie bardzo ważne, także gorąco polecam!!! :)
Maseczka też okazała się hitem. W momencie kiedy miałam dzień wolny od pracy i mogłam sobie pozwolić żeby nałożyć sobie na twarz coś na kilka minut dłużej - nakładałam maseczkę odmładzającą Eveline... szkoda że mi się tak szybko skończyła :( ale do rzeczy- od razu czuć efekt takiej rozluźnionej zrelaksowanej skóry. Efekt napięcia i liftingu też czuć od razu..bardzooo rozpieszczająco-relaksujące uczucie....mmm:)

Ja jestem bardzo zadowolona z tej serii, ostatnio widziałam też dużo innych kremików i serum z tymi skałdnikami aktywnymi co mnie mocno kusi, tym bardziej że ceny są niewygórowane , a nie oszukujmy się - to też jest istotne :)

Wrzucam Wam kilka zdjęć i życzę udanego Weekendu :*:*:*/Wika





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz