środa, 13 listopada 2013

Sylwestrowy Koci Look

Hey!

Pomimo tego, że do Sylwestra jeszcze trochę czasu , ja już myślę o tym co na siebie nałożyć ( a w zasadzie jeszcze nie wiem gdzie idę.. i co z tego! :P ) , i jak się umalować :D Kobieta stworzenie zapobiegliwe. Btw nie zauważyłyście , ze ledwo co pochowano zmarłych po Zaduszkach a już powyciągali w sklepach/galeriach bombki i łańcuchy???? -- niesamowite to tempo :D

Dzisiaj mam dla Was makijaż który w zasadzie wykonuje się jak smooke aczkolwiek żeby go rozjaśnić i nadać takiego troszkę  drapieżnego kociego oka , wyeksponowałam na środku powieki górnej zielony cień :) strasznie mi się spodobało to połączenie, mam nadzieję , ze Wam tez przypadnie do gustu.

Ps. sorry za jakość zdjęć ale robię je telefonem- obiecuję poprawić ich jakość w najbliższym czasie :)

A oto i "mejkap" :)
Wika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz