wtorek, 12 listopada 2013

Kolorowo , delikatnie...

Heyo! :)

Tym razem , mało w moim stylu aczkolwiek jakoś mnie tak naszłoooo :) a co, Wikunia też człowiek może od czasu do czasu dla kaprysu zmalować coś delikatniej niż zwykle :) tym razem kolorowo , jednak bez eyelinera , kredki czy innych drapieżnych akcentów :)

A oto krótki opis wykonania :

1)  Na całą powiekę dolną oraz górną,  nałożyłam złoty wypiekany cień- rozcieramy
2)  W zewnętrzny kącik oka nakładamy fioletowy cień, rozcieramy tak by połączyć go płynnie z cieniem złotym- by zatrzeć przejście między nimi.
3) Na całą dolną powiekę , najlepiej pędzelkiem do kresek nałożyłam cień zielony , który świetnie współgra ze złotem i ożywia fiolet :)

4) Mocno tuszujemy rzęski- ja nie musiałam bo mam 1:1 ;) ale jeśli nie jesteście tak leniwe jak ja to- tuszujemy :D


ot, cały makijaż , prosty a miły dla oka :) jak Wam się podoba?

zloty cień: terracota gliter 211 Golden Rose
Fiolet: pyłek Fm


zieleń: inglot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz